Δράση Διαδικτυακών Μαθημάτων
«Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0, της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των κινητών συσκευών για την υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων σε έργα eTwinning και η ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία μαθημάτων»
Ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning στην Ελλάδα, που λειτουργεί από το ITYE Διόφαντος και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με τους φορείς:
στο πλαίσιο της επαγγελματικής βελτίωσης των eTwinners, θα υλοποιήσουν κατά το σχολικό έτος 2021-2022 τα παρακάτω διαδικτυακά μαθήματα (online lessons):
Τα διαδικτυακά μαθήματα έχουν ως αντικείμενο την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0, της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των κινητών συσκευών για την υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων σε έργα eTwinning και την ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία των μαθημάτων. Τα εργαλεία και οι υπηρεσίες που παρουσιάζονται στα σεμινάρια είναι είτε ελεύθερο λογισμικό είτε διατίθενται δωρεάν.
Κάθε εκπαιδευτικός κύκλος θα έχει διάρκεια περίπου 160 ωρών (6 μήνες). Τα διαδικτυακά σεμινάρια θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο 2021 και θα διαρκέσουν μέχρι και τον Μάιο 2022. Στα παραπάνω σεμινάρια έχουμε 13.529 εγγραφές, από εκπαιδευτικούς eTwinners και θα λειτουργήσουν περισσότερες από 400 συνολικά ηλεκτρονικές τάξεις με τους αντίστοιχους επιμορφωτές/συντονιστές.
Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση στο υλικό των σεμιναρίων μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης Moodle, ενώ υπάρχει υποστήριξη των συμμετεχόντων μέσω της Κοινότητας της Πρακτικής των εκπαιδευτικών του eTwinning, που έχει δημιουργηθεί με τη χρήση εργαλείων όπως forum, chat, μηνύματα μέσω του Moodle, email και τηλεδιάσκεψη.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι συμμετέχουν εθελοντικά και τα σεμινάρια είναι δωρεάν για τους επιμορφούμενους. Η ομάδα υποστήριξης του σεμιναρίου συγγράφει, αναρτά, διορθώνει και επικαιροποιεί το υλικό. Επίσης δημιούργησε και συντονίζει τις ηλεκτρονικές τάξεις και επιλύει προβλήματα των επιμορφούμενων. Παράλληλα, η ομάδα εκπαιδευτών - βαθμολογητών, αποτελείται από 400 εκπαιδευτικούς, που εμψυχώνει τους επιμορφούμενους και βαθμολογεί τις δραστηριότητες.
Κάθε εβδομάδα θα «ανεβαίνει» το υλικό μιας καινούργιας διδακτικής ενότητας και απαιτούνται από τους συμμετέχοντες η υποβολή δραστηριοτήτων σχετικών με την αντίστοιχη ενότητα. Η ύλη των διαδικτυακών μαθημάτων συνδιαμορφώνεται από όλη την κοινότητα μέσα από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων. Ως εκπαιδευτές συμμετέχουν οι παλαιότεροι εκπαιδευόμενοι.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε διαδικτυακού μαθήματος, η οποία συνίσταται στην επιτυχή υποβολή του 70% των εργασιών, κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί να «κατεβάσει» τη βεβαίωση παρακολούθησής του από την πλατφόρμα τηλεεκπαίδευσης.
Το εκπαιδευτικό υλικό παραμένει μόνιμα διαθέσιμο για όλους τους εκπαιδευόμενους.
Στα σεμινάρια έχουμε τις παρακάτω εγγραφές για την επόμενη σχολική χρονιά:
Σεμινάριο |
Εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί |
I. Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού - Εργαλεία επικοινωνίας |
2192 |
II. Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού |
2293 |
III. Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων - Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία |
1470 |
IV. Διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες και αξιοποίηση μαθησιακών αντικειμένων |
779 |
V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο - Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο |
876 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο - Beebot |
877 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο - Arduino |
614 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο - Edison |
174 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο - Raspberry |
215 |
Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο - Thymio |
224 |
Κινητές συσκευές 1 (Tablets και κινητά τηλέφωνα) - Βασική χρήση |
912 |
Κινητές συσκευές 2 (Tablets και κινητά τηλέφωνα) - Αξιοποίηση στην διδασκαλία μαθημάτων |
1491 |
Scratch - Προγραμματισμός με αναφορές στην Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο |
1412 |
Σύνολο εγγραφών |
13529 |
Τα σεμινάρια παρακολουθούν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Κύπρο αλλά και από όλες σχεδόν τις χώρες που υπάρχουν έλληνες εκπαιδευτικοί όπως Γερμανία, Βέλγιο, Αλβανία κλπ.
Τα διαδικτυακά μαθήματα πραγματοποιούνται αποκλειστικά με τη χρήση τεχνικών και μεθόδων εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Για την υλοποίηση τους χρησιμοποιούνται τα παρακάτω εργαλεία:
Για την υποστήριξη όλων των σεμιναρίων χρησιμοποιούνται οι υποδομές του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με virtual servers για την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle και την πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης BigBluebutton. Η εγκατάσταση, συντήρηση και λειτουργία όλων των servers υποστηρίχθηκε και από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Τα επιμορφωτικά αντικείμενα των σεμιναρίων είναι:
I. Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης - Εργαλεία επικοινωνίας |
II. Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού |
III. Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων - Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία |
IV. Διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες και αξιοποίηση μαθησιακών αντικειμένων |
V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο - Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο |
η-Τάξη από το ΠΣΔ (Μέρος Α) |
Επεξεργασία εικόνας - Pixlr (Μέρος Α) |
Weebly – (Μέρος Α) |
Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία |
Αξιολόγηση Ιστότοπων |
η-Τάξη από το ΠΣΔ (Μέρος Β) |
Επεξεργασία εικόνας - Pixlr (Μέρος Β) |
Weebly – (Μέρος B) |
Φωτόδενδρο |
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Cookies - eMarketing |
Edmodo (Μέρος Α) |
Επεξεργασία εικόνας - Pixlr (Μέρος Γ) |
Weebly – (Μέρος Γ) |
Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια | Πλατφόρμα «Αίσωπος» |
Πειρατεία λογισμικού - Hacking - Ιοί |
Edmodo (Μέρος Β) |
Audacity |
Κοινότητες & Ιστολόγια στο ΠΣΔ (Μέρος Α) |
Βιβλία στο διαδίκτυο |
Phishing - Ανεπιθύμητη αλληλογραφία |
TES Teach with Blendspace - Δημιουργία μαθήματος για online |
Λήψη Πολυμέσων από το Διαδίκτυο |
Κοινότητες & Ιστολόγια στο ΠΣΔ (Μέρος Α) |
MOOCs - Διαδικτυακά μαθήματα |
Παραπλανητικό και Ψευδές Περιεχόμενο |
Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος I) |
Screencast-O-Matic– Καταγραφή οδηγιών σε βίντεο |
Κοινότητες & Ιστολόγια στο ΠΣΔ (Μέρος Α) |
Τεχνικές Αναζήτησης στο Google |
Κακόβουλοι - υποκινούμενοι Χρήστες (trolls) |
Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος ΙΙ) |
Διαχείριση video - YouTube |
WordPress (Μέρος Α) |
Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση - Εικονικές κοινότητες |
Διαφορετική Οπτική - Μεροληψία |
Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος III) |
Διαχείριση video - VideoPad |
WordPress (Μέρος Β) |
Wikipedia |
Πληροφορίες Υγείας και Διατροφής |
Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος IV) |
Animaker |
WordPress (Μέρος Γ) |
Google Earth |
Αναζήτηση πληροφοριών |
Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος V) |
Δημιουργία Κόμικς με το Pixton |
WordPress (Μέρος Δ) |
Google Maps & Street View |
Κοινωνική δικτύωση |
Email στο ΠΣΔ |
Video Animation - Moovly |
Δημιουργία Ηλεκτρονικού Περιοδικού - School Press |
Computer Science Unplugged |
Κίνδυνοι στα Κοινωνικά Δίκτυα - Εθισμός |
Mailinator |
PowToon |
Google Έγγραφα (Μέρος Α) |
OOo4Kids - Σουίτα Office για παιδιά |
Κίνδυνοι στα Κοινωνικά Δίκτυα - Cyberbullying |
Τηλεδιασκέψεις - Meeting στο ΠΣΔ |
PosterMyWall - Δημιουργία poster |
Google Έγγραφα (Μέρος Β) |
Tux Paint - Ανοιχτού Κώδικα Λογισμικό Σχεδίασης για Παιδιά |
Κίνδυνοι στα Κοινωνικά Δίκτυα - Grooming |
Skype |
Prezi |
Microsoft Office Online |
Προγραμματισμός για παιδιά |
Ψηφιακό προφίλ - Ψηφιακή φήμη |
Αppear.in - Πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης |
Easel.ly - Δημιουργία Infographic |
Mέσα αποθήκευσης στο "σύννεφο" (Dropbox) |
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ - Εκπαιδευτικά εργαλεία για την εκπαίδευση μαθητών στην αντιμετώπιση σεισμών και άλλων φυσικών καταστροφών |
Ιδιωτικότητα - Προστασία προσωπικών δεδομένων |
Remind - Επικοινωνήστε με τους μαθητές σας |
Quizlet |
Mέσα αποθήκευσης στο "σύννεφο" (OneDrive) |
Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα - Opensoft |
Ανωνυμία στο Διαδίκτυο |
Doodle – Προγραμματισμός εκδηλώσεων |
CrosswordLabs - Σταυρόλεξα |
Προσωπικά Περιβάλλοντα Μάθησης - Symbaloo |
Σύννεφα κειμένου - Tagul |
Πνευματική ιδιοκτησία |
Απομακρυσμένη πρόσβαση |
Εννοιολογικοί χάρτες |
Stormboard – Online καταιγισμός ιδεών |
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
Ασφάλεια κινητών τηλεφώνων |
Socrative - Αξιολόγηση μαθητών σε πραγματικό χρόνο με χρήση κινητών/tablet |
Voki |
Padlet |
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
|
Kahoot |
Ιστοριογραμμή - Timetoast |
Ιστοεξερευνήσεις |
|
|
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
Storybird |
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
||
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
VI. Scratch |
VII Thymio |
VIII. Arduino |
VIIII. Αξιοποίηση των κινητών συσκευών (Tablets και κινητά τηλέφωνα) στην διδασκαλία μαθημάτων |
X. Επιμόρφωση επιμορφωτών |
Θεωρητικά ζητήματα |
Θεωρητικά ζητήματα |
Προγραμματισμός Arduino |
Κινητές συσκευές και εκπαίδευση |
Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Moodle |
Scratch: ένας προγραμματιστικός μικρόκοσμος |
Εκπαιδευτική Ρομποτική, STEM και STEAM |
Tinkercad: Εισαγωγή |
Γνωρίζω τη συσκευή |
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων |
Scratch 3.0 - Περιβάλλον εργασίας κι οι πρώτες εντολές |
Thymio - Το ρομποτάκι |
Tinkercad: Πρώτοι Ενεργοποιητές |
Λογαριασμοί, Χρήστες και Εφαρμογές |
Πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης BigBlueButton |
Συμβάντα - Αντικείμενα - Ενδυμασίες |
Thymio - Περιβάλλον εργασίας, γεγονότα και κινήσεις |
Tinkercad: Διακόπτες και στοιχεία κυκλωμάτων |
Μεταφορά και διαμοιρασμός αρχείων |
|
Σκηνή – Τελεστές |
Thymio - Αισθητήρες εγγύτητας |
Tinkercad: Αισθητήρες |
Κατοπτρισμός και καταγραφή οθόνης |
|
Scratch - Δομή επιλογής |
Thymio - Αισθητήρες χτυπήματος/ κλίσης, ήχου |
Ολοκλήρωση πρώτης Ενότητας |
Ψηφιακές σημειώσεις και ασπροπίνακας |
|
Μεταβλητές - Διάδραση με τον χρήστη |
Thymio - Προχωρημένη λειτουργία - αρχικά ζητήματα |
Ποτενσιόμετρο - Διαιρέτης τάσης |
Edmodo - Google Classroom |
|
Μετάδοση μηνύματος |
Thymio - Προχωρημένη λειτουργία - αποστάσεις και καταστάσεις |
Φωτοευαίσθητη αντίσταση |
Εργαλεία παρακίνησης μαθητών - Μέρος Α |
|
Scratch - Εμφωλευμένη Δομή Επανάληψης – Πένα |
Thymio με Scratch - Μια δημιουργική αμφίδρομη σχέση |
Μεταβλητές και η χρήση τους |
Εργαλεία παρακίνησης μαθητών - Μέρος Β |
|
Scratch - Ήχος |
Thymio με Scratch - Η δομή ελέγχου |
Αισθητήρας υπερήχων |
Εργαλεία Συνεργασίας - Padlet |
|
Let's play |
Thymio - Η προσομοίωση της προσομοίωσης |
Scratch 4 Arduino |
Εργαλεία Συνεργασίας - Dropbox Paper |
|
Συνεχίζουμε με τα παιχνίδια |
Μια πρόταση γα την τάξη |
Ardublock |
Οργάνωση και διαχείριση τάξης |
|
Ρομποτικές ιστορίες |
Τελική Αξιολόγηση |
Project με κινητά μέρη. Κινητήρες - servo |
Nearpod |
|
Scratch - Video sensing |
|
Έλεγχος κινητήρων αυτοκινούμενου οχήματος |
Kahoot |
|
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
|
Απολογισμός - Παιδαγωγική προσέγγιση |
Εκπαιδευτικά Λογισμικά για κινητές συσκεύες |
|
|
Τελική αξιολόγηση σεμιναρίου - Εβδομάδα συμπλήρωσης |
Τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου |
|
Συνολικά το ποσοστό επιτυχίας είναι 68%. Δηλαδή είχαμε μια διαρροή 32%, ποσοστό που θεωρείται πάρα πολύ μικρό για εξ αποστάσεως προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών που υλοποιούνται εθελοντικά. Από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν παρακολούθησαν τα σεμινάρια οι πλειοψηφία δεν τα ξεκίνησε καθόλου.
Τα σεμινάρια αξιολόγησαν περισσότεροι από 4.000 εκπαιδευτικοί με πολύ καλά αποτελέσματα. Η τελική αξιολόγηση έγινε με ένα μεγάλο ερωτηματολόγιο όπου οι επιμορφούμενοι αξιολόγησαν την πλατφόρμα, το υλικό, τους επιμορφωτές, τα σεμινάρια, αν αξιοποιήθηκαν στην διδασκαλία, την επικοινωνία και πολλά άλλα. Παράλληλα οι επιμορφούμενοι αξιολογούσαν στο τέλος κάθε εβδομάδας το υλικό. Στις αξιολογήσεις αυτές με 10θμια κλίμακα η συντριπτική πλειοψηφία των εβδομάδων αξιολογήθηκαν από 8,5 έως 9,7.
Παρακάτω παρατίθενται απόψεις επιμορφούμενων για τα σεμινάρια:
Το ταξίδι ήταν ΥΠΈΡΟΧΟ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΌ, ΠΟΛΎΚΑΡΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΆΝΤΩΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΌ με όλη την Covid19 κατάσταση που βιώνουμε
Θα ήθελα να σας ευχαριστησω για την εξαιρετική θεματολογία του σεμιναρίου! Πραγματι ηταν όσα θα ήθελα να μάθω και ακόμη περισσοτερα, αλλα χωρις να γνωρίζω ότι ηθελα να τα μαθω!! Δηλαδη ήταν καλύτερο απο ότι προσδοκούσα!!
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ! Ήταν η πιο ωραία εμπειρία κ μάθαμε πάρα πολλά νέα περιβάλλοντα! Σας ευχαριστώ άπειρα για αυτό το υπέροχο ταξίδι! Ανυπομονώ για την επόμενη χρόνια!
Ευχαριστούμε από καρδιάς!
Ήταν ανέλπιστα ενδιαφέροντα και ουσιαστικά όσα έμαθα!!!
Σας ευχαριστούμε, κάνετε εξαιρετική δουλειά!!!
Σας ευχαριστώ θερμά για τα υπέροχα σεμινάρια
Ευχαριστούμε πολύ κύριε Τζιμόπουλε. Η οργάνωση των σεμιναρίων είναι μια όαση καλής οργάνωσης και χρήσιμης μάθησης.
Απίστευτη δουλειά ρε συ και καταπληκτικό υλικό
Φέτος εκτός από επιμορφωτής ήμουν και επιμορφούμενος στο Arduino. Αυτό που μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, είναι πως γενικά έχετε φτιάξει καταπληκτικό υλικό. Φαίνεται η απίστευτη και με πολύ μεράκι δουλειά που έχετε κάνει όλοι, σε όλες τις ομάδες.
Έχω απολαύσει πολύ αυτή μου τη συμμετοχή, και δεν σου κρύβω πως εκτός από επιμορφούμενος έχω μάθει και αρκετά πράγματα ως επιμορφωτής.
Παρακολουθώ τα σεμινάρια etwinning και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη .Μας έχουν δώσει τόσα εφόδια ειδικά τώρα στην διάρκεια της τηλεκπαίδευσης
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για το χρόνο και την ενέργεια για να τρέξετε όλα αυτά τα χρόνια τα σεμινάρια. Φέτος μπορώ να πω ότι μπόρεσα να διατηρήσω ένα πολύ υψηλό επίπεδο στη διδασκαλία μου, διότι είχα αποκομίσει αρκετά εφόδια τα τελευταία χρόνια από τα σεμινάρια
Ευχαριστούμε γι' αυτό το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της γνώσης. Πολλά συγχαρητήρια για όλα!
Σας ευχαριστούμε για όλα!!! Ήταν μια ουσιαστική και ευχάριστη νότα στα όσα ζήσαμε!!!!
Ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα ταξίδια! Να είμαστε όλοι καλά να συνεχίζουμε...
θέλω και προσωπικά να σας ευχαριστήσω για την καταπληκτική δουλειά σας και το νοιάξιμό σας για όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς των Κυκλάδων.
σε ευχαριστω για την ευκαιρια που που δοθηκε να εχω το ρολο επιμορφωτριας στα απλα ΤΕΛΕΙΑ σεμιναρια του etwinning
Πολύ αξιόλογο...μου άνοιξε τα μάτια κι ήταν και προφητικό γιατί είχα ασχοληθεί με την eclass κι όταν χρειάστηκε να την εφαρμόσω στην πράξη μου ήταν ήδη γνωστά...δεν χάθηκα στο χάος
Το μοναδικό σεμινάριο απ το οποίο έμαθα πραγματικά.. Συνδιαζει θεωρία με πράξη.. Πραγματικά αξίζει και θα το ξαναπαρακολουθησω..
Έχω παρακολουθησει έξι από αυτα..εξαιρετικά δομημένα ....κατατοπιστικό υλικό.....πολύ βατα.... Αρκεί να εχεις διαθεση να μελετάς το υλικό κάθε εβδομάδα....και να κάνεις τις εργασιες.
Το καλύτερο από όλα όσα έχω παρακολουθήσει. Τα έχω παρακολουθήσει όλα τα τελευταία 4 χρόνια. Είναι ό,τι χρειάζεται κάθε εκπαιδευτικός ειδικά στις τωρινές καταστάσεις. Οι συνάδελφοι όλοι έχουν κάνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά. Αξίζει.
Απο όλα όσα έχω κάνει εξ αποστάσεως, νομίζω ότι είναι τα καλύτερα.
Φοβερή δουλειά των συναδέλφων !! Έχω κάνει 5 ή 6, ούτε θυμάμαι !
Από τα καλύτερα σεμινάρια που παρακολούθησα. σου τα συστήνω ανεπιφύλακτα!
Είναι ότι καλύτερο έχω κάνει σε σεμινάριο!!
Τα μόνα που αξίζουν.τα αλλά απλώς οδοντοβουρτσες
Ανεπιφύλακτα τα συστήνω. Όλες οι ενότητες εξαιρετικές, έρχεστε σε επαφή με μια πλειάδα εργαλείων. Αναλυτική παρουσίαση, δραστηριότητες εμπέδωσης και προτάσεις ένταξής τους στο μάθημα.
Άξιζε κάθε λεπτό.. ήταν εξαιρετικό.. θα κάνω και φέτος αίτηση για αλλά μαθήματα.. το προτείνω..
ήδη κατά το σχολικό έτος 2020-21 εφάρμοσα στις τάξεις μου πολλά από αυτά που διδάχτηκα στο σεμινάριο etwinning για το Thymio :)
Ο Υπεύθυνος των σεμιναρίων
Νίκος Τζιμόπουλος
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.