Επιστημονική έρευνα

για το eTwinning

 

Στη σελίδα αυτή αναρτώνται Διπλωματικές Εργασίες Φοιτητών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών, οι οποίες σχετίζονται με το eTwinning.

Στην Κοινότητα του eTwinning, η καινοτομία όχι μόνο υπερβαίνει κατά πολύ τη χρήση της τεχνολογίας στην τάξη, αλλά περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργικότητα, την αναλυτική σκέψη, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τη συνεργασία.

Αξιολόγηση της ενσωμάτωσης του προγράμματος eTwinning σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες έρευνες ασχολούνται με την καινοτομία στην εκπαίδευση και ειδικότερα με την πλατφόρμα eTwinning. To eTwinning είναι μία κοινότητα, η οποία προάγει τη συνεργασία των σχολείων της Ευρώπης, μέσω της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και προσφέρει ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, μέσω διαδικτύου, για εκπαιδευτικούς. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αξιολογήσει την ένταξη των συνεργατικών προγραμμάτων που εφαρμόζονται στην προσχολική εκπαίδευση και να εντοπίσει το αν και σε ποιο βαθμό τα προγράμματα αυτά ωφελούν εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το δείγμα αποτελείται από 405 εν ενεργεία νηπιαγωγούς από όλη την Ελλάδα. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χορήγηση ενός αυτοσυμπληρούμενου ερωτηματολογίου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα σχολεία της χώρας. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι τα προγράμματα eTwinning προάγουν τη συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών και τη γνωριμία τους με άλλα σχολεία της Ευρώπης και βελτιώνουν τις γνώσεις τους στις νέες τεχνολογίες.

Αξιολόγηση της ενσωμάτωσης του προγράμματος eTwinning σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης | Apothesis - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (eap.gr)

Pin It

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.